Az idei év tényleg a Tomb Raider éve lesz. Egyrészt ugye egész évben tart a Core Design… Square-enix oldalán a 25. évfordulós ünnepség sorozat, és ez alkalomból én is készülök egy cikkel. Jómagam a klasszikus sorozat feketebárányát, a Tomb Raider: Angel of Darknes-t szeretném kicsit körbejárni, emiatt jócskán benne is vagyok mind a játékban, mind az adatgyűjtésben. Így bukkantam rá az alábbi infóra, amiből kiderül, hogy készülőben van egy Tomb Raider: AoD átültetés Unreal 4-es motor alá!
A két készítő FreakRaider és a karakter modellőr császár, Konrad Majewski mellbedobással dolgozik, hogy Lara néni mell… minden tájékon tökéletes legyen. A csapat azt ígéret, hogy hamarosan több infót is elárulnak, valamit a retro nindzsák jelentése szerinte, a Square-enixes Final Bossok áldásával is bír a project.. (És szintén a sóderbányából van a füles, miszerint már egész jó állapotban leledzik a remake, hisz már 5 éve melóznak rajta). Mihelyst van valami fejlemény természetesen pötyögök róla pár sort.
Addig is:
A Retro legyen veletek.
Vélemény, hozzászólás?